استراتژی بازاریابی سودآور آمازون

در عصر تجارت الکترونیک امروز، آمازون یک کبوتر است. همه ما آن را می شناسیم، و همه ما از آن استفاده می کنیم .

اما مصرف کنندگان امروز فقط از آمازون برای خرید استفاده نمی کنند. آنها همچنین برای بررسی قیمت ها استفاده می کنند

(90? از مصرف کنندگان از آمازون برای بررسی قیمت یک محصول استفاده می کنند)

محصولات جدید را کشف می کنند (72 درصد از مصرف کنندگان از آمازون برای ایده های محصول بازدید می کنند)،

و شروع به جستجوی محصولات می کنند آیا برای هر یک از این اهداف از آمازون استفاده می کنید؟

در اینجا برخی از آمار های دیگر جذاب آمازون نیز وجود دارد:

  • آمازون بیش از 12 میلیون محصول را به فروش می رساند، از جمله کتاب، رسانه ها و خدمات.
  • آمازون دارای بیش از 310 میلیون کاربر فعال است، از جمله 90 میلیون عضو نخست U.S هست .
  • اعضای آمازون نخست هزینه می کنند که تقریبا 1?5 کیلوگرم در سال است. 7? از اعضای نخست هر چیزی را خریداری می کنند.

در 25 سال، آمازون به طور نمادین رشد کرده است. هر روز بیش از 2000 فروشنده جدید پیدا می کند.

بهینه سازی صفحه محصولات آمازون شما

12 میلیون محصول اضافه این یک جنگل انبوه است. ممکن است تقریبا غیرممکن باشد که به عنوان یک فروشنده در آمازون موفقیت پیدا کند،

اما پاسخ واقعا ساده است: شما باید به عنوان یک خریدار فکر کنید.

قبل از ساخت یک استراتژی بازاریابی آمازون، باید اطمینان حاصل کنید صفحات محصول آمازون شما آماده دریافت خریداران جدید هستند.

شما می توانید این کار را با بهینه سازی صفحات خود برای جذب خریداران انجام دهید. (این شیوه ها همچنین از جستجوگر آمازون پشتیبانی می کنند – که ما بعدا خواهیم آموخت.)

آمازون پلتفرم قابل توجهی است، زیرا برخلاف گوگل و سایر موتورهای جستجو، افرادی که از آمازون بازدید می کنند، در ذهنیت ‘خرید‘ هستند.

هر گونه ترافیکی که صفحات محصول آمازون شما را بازدید می کند، قبلا خریداری شده است، حتی اگر آنها صرفا بررسی قیمت ها یا تحقیق در مورد محصولات جدید هستند.

شغل خود را به عنوان یک فروشنده برای تشخیص این مخاطب مجاز و بهینه سازی صفحه خود را برای گرفتن یک خریدار بالقوه است.

بیایید جزء خاصی از صفحات محصول خود را از بالا به پایین سازمان یافته بررسی کنیم.

منبع: سایت اوچماک



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : آمازون ,محصول ,استفاده ,جدید ,میلیون ,محصولات ,آمازون برای ,بهینه سازی ,مصرف کنندگان ,بررسی قیمت ,سازی صفحه ,بازاریابی سودآور آمازون ,استراتژی بازاریابی سودآور
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لایسنس نود 32 - یوزرنیم و پسورد نود 32 - آپدیت نود32 - آپدیت آفلاین و آنلاین نمدستون نت سنتر بی ام و پارت برلیان Kimberly ★ຖēຟ ຟ໐rl໓★ گروه آموزشی زیست شناسی شهرستان هویزه شهر فیلم و سریال ها وبلاگ فروشگاه فایل