بگذارید بگوییم شما عملکرد کمپین های تبلیغاتی خود را در (Pay-per-Click PPC) پیگیری می کنید.
پس از همه این کار سخت و PPC استراتژیک شما را در جهت بهبود درجه عملکرد خود قرار دهید، چگونه ترافیک به دنبال؟
آیا صعود تند و تیز است یا با نتیجه نتیجه نگرانی دارید؟
بعضی از ما به عنوان کوه نوردان طبیعی سنگ تمام ستاره ها می ریزیم، در حالی که دیگران سرگردان و ترسناک باقی مانده اند و به شکاف دیوارها چسبیده اند.
راز چیست؟ همانند بسیاری از موارد: آموزش مناسب. و اگر شما ندارید نگران نباشید – امید هنوز وجود دارد.
با استفاده از این راهنمای ضروری، یک کمپین تبلیغاتی Google ایجاد کنید که برای کسب و کار شما پول می گیرد.
ما در اینجا در مشتریBoost با HubSpot همکاری می کنیم تا شما را به برخی از تاکتیک های سنگین جامع بسپارید
که می توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید از کل PPC استفاده کنید. برای یادگیری سفارش پروژه بهینه سازی وب سایت در تبریز از سایت آموزش3 دیدن کنید
در پایین، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک کمپین PPC را بر روی برخی از پلتفرم های رایج تر اجرا کنید،
و پنج راهنمایی برای نحوه به حداکثر رساندن عملکرد کمپین خود را خواهید آموخت.
چگونه یک کمپین PPC را اجرا کنیم
اولین قدم برای اجرای یک کمپین PPC جدید این است که تصمیم بگیرید کدام پلتفرم آن را اجرا کند. تبلیغات Google شاید محبوب ترین تبلیغات PPCدر بین بازاریابان امروز باشد، اما آیا شما می دانید شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نیز تبلیغ تبلیغات پرداخت به هر کلیک؟
در اینجا این است که چگونه هر یک از این سیستم عامل های رایج کار می کند
تبلیغات فیس بوک به شما این امکان را می دهد که پست های ‘حمایت شده’ را در خبرخوانانی که با خصوصیات خاص مخاطبان تعیین شده توسط شما، تبلیغ کننده، شناسایی می کنند، قرار دهید. با استفاده از این پلتفرم می توانید هدف تبلیغ خود را انتخاب کنید – از جمله آگاهی از نام تجاری، ترافیک وب سایت و بازدیدهای فروشگاه – مخاطبین مورد نظر، بودجه و قالب تبلیغی. فیس بوک پس از آن آگهی خود را در صندوق های خبری کاربران قرار می دهد که با انتخاب شما مطابقت دارند و هر بار که این آگهی را کلیک می کنید، از شما بپرسید.
آگهی توییتر شبیه به تبلیغات فیس بوک است. با استفاده از پلت فرم تبلیغاتی توییتر PPC، تبلیغ کنندگان می توانند بین هشت هدف مختلف تبلیغات – از جمله نصب برنامه، پیروان جدید، تعامل با صدای جیر جیر، و ترافیک وب سایت – و همچنین مخاطبان مورد نظر خود برای تبلیغاتی که آنها اجرا می شود را انتخاب کنید. توییتر پس از آن ‘تبلیغ’ پست خود را در خبرخوانانی از کاربران که با انتخاب شما مطابقت دارند، و هر بار که این آگهی را کلیک می کنید، از شما بپرسید.
تبلیغات Google به شما اجازه می دهد که برای املاک و مستغلات با رتبه بالا در خواص مختلف وب گوگل – از جمله صفحات نتایج موتورهای جستجو(SERPs) – پرداخت کنید. کمپین شما می تواند به صورت یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی جستجو، یک آگهی برنامه یا یک آگهی ویدیویی باشد – دوم اینکه ویدیو شما در YouTube قرار می گیرد. این کمپین PPC به شما اجازه می دهد که بودجه تبلیغاتی خود را تنظیم کنید، مخاطبان خود را سفارشی کنید و / یا متعهد به گروهی از شرایط جستجو که می خواهید نتیجه جستجو خود را به نمایش بگذارید. پس از آن گوگل هر بار که این نتیجه جستجو را کلیک می کند، به شما محکوم می شود.به منظور توضیح چگونگی اجرای یک کمپین PPC، ما بر روی Google Ads در مراحل زیر تمرکز می کنیم. برای یادگیری سفارش پروژه طراحی سایت در تبریز از سایت آموزش3 دیدن کنید
منبع : آموزش 3
درباره این سایت